|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
De mogelijkheden van informatie- en communicatietechnologie op het gebied van marketing zijn vrijwel onbegrensd. Nog dagelijks zien nieuwe toepassingen het licht. Dit boek laat zien hoe ICT-toepassingen marketingactiviteiten van verschillend niveau kunnen ondersteunen in het voordeel van de klant en de organisatie. Te denken valt bijvoorbeeld aan het aanboren van nieuwe markten, het beheren van klantgegevens, het nemen van commerciële beslissingen en het uitvoeren van commerciële taken.<br /><br />Marketing met ICT is een geheel herziene editie. In deze vijfde editie komen nieuwe vormen van marketing zoals Customer Relationship Management (CRM), Multi-Channeling, E-Commerce en E-Business aan bod. Deze nieuwe vormen van marketing worden gerelateerd aan ICT-toepassingen. Enkele voorbeelden hiervan zijn: informatiesystemen (databases en software), Internet en overige ICT-toepassingen zoals procesondersteuning. Deze editie legt het accent sterk op marketing. Het ICT-vakjargon krijgt in deze editie minder de nadruk en wordt alleen daar waar nodig gebruikt en uitgelegd.<br /><br />Marketing met ICT is bestemd voor HBO- en WO-studenten in de hoofdfase die een opleiding volgen waar het vak marketing onderdeel van uitmaakt.<br /><br />Bij dit boek is een docentenhandleiding beschikbaar (Verwacht zomer 2002 / 100 pag., 903951989D, Euro 20,00)<br />Inhoud docentenhandleiding:<br />- Handleiding<br />- Uitwerkingen van de cases<br /><br />Website:<br />- Casemateriaal van vorige vier drukken<br />- Uitwerkingen zelfstudievragen<br />- Victorie-Bank case (beschikbaar gesteld door HEO-ICT werkgroep, een onderdeel van de stichting HOI)
|
Prijs
€ 12,50
|
Bekijk boek
|